sobota, 4 stycznia 2014

Sowa

Witam Was serdecznie po dłuższej przerwie. Wstyd się przyznać, ale przez ten czas nic nowego nie zrobiłam. choroba położyła mnie do łóżka na ponad tydzień czasu i to jeszcze w święta, a po L4 miałam kilka nocek w pracy-w tym jedna w sylwestra. Teraz jednak wracam w pełni sił i głową pełną pomysłów. Mam też kilka postanowień noworocznych, chyba jak każdy. Ciekawa jestem tylko jak długo w tych postanowieniach wytrwam. Jednym z nich jest regularne pisanie tutaj. Muszę się zmobilizować i wziąć za siebie... A dziś prezentuję Wam wazon z sową. Co prawda jest jeszcze niedokończony, bo jeszcze lakieru nie położyłam, ale coś nowego pokazać muszę. No i muszę coś zrobić z ta nierówno owiniętą wstążką, bo nie prezentuje się estetycznie.



12 komentarzy:

  1. Sowa jest cudna.Uwielbiam sowy.Dużo zdrówka życzę.Chorobom precz.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem skąd wzięłaś motyw ale jest świetny. :) Sówka wygląda jakby była z filcu. Odnośnie postanowienia - czasem jest ciężko tworzyć systematycznie, ponieważ brak czasu/weny/materiałów ale to nic złego. Osobiście czekam na Twoje prace cały czas, niezależnie czy są często czy trochę rzadziej. :) I wyrzuć ze słownika słowo "muszę", zastąp je "chcę". To pierwsze jest nacechowane negatywnie i daje Ci wewnętrzny sygnał przymusu a twórczość i ogólne samopoczucie tego nie lubi. :) Pamiętaj, nic nie musimy, możemy wyłącznie czegoś pragnąć. :) Zdrowia i powodzenia w realizowaniu postanowień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Twoja rada z zastąpieniem "muszę" na "chcę" mi pomoże! Dziękuję Ci pięknie i pozdrawiam ciepło.:*

      Usuń
  3. ślicznie ♥ właśnie w nowym roku życzę jeszcze więcej inspiracji, twoje dzieła są fantastyczne
    dodaję siebie do obserwatorów :)
    i liczę na mały rewanżyk
    rozanezajecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sowa przesłodka :) też mam taką serwetkę, zastanawiałam się tylko co z niej zrobić. Dobrze, że Ty swoją już wykorzystałaś, bo efekt jest naprawdę fajny :)
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było łatwo, i efekt nie jest do końca taki jakbym chciała, ale nie jest to prosta serwetka-choć bardzo urokliwa.:) Dziękuję i Tobie życzę najlepszego! :*

      Usuń
  5. Świetna ta sowa. Na początku myślałam, że jest wykonana z filcu. A tu nieeee. Bardzo fajnie to wygląda :) No i powodzenia w trzymaniu się noworocznych postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo patrzę, że to jakaś epidemia! Ja sylwestra spędziłam z pudełkiem chusteczek...

    Wazonik pierwsza klasa! Świetny motyw.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już wróciłaś do zdrowia! :)

      Usuń
  7. Sabina, serdecznie zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sowa ! Bardzo podoba mi się kolorystycznie !

    OdpowiedzUsuń