wtorek, 14 stycznia 2014

Powrót do przeszłości.

Od kilku dni próbuję się za coś zabrać, jednak na każdym kroku brakuje mi jakiś elementów i ciągle nic z tego nie wychodzi. Mam nadzieję, że nadrobię braki, choć na razie się na to nie zapowiada. Ale pochwalę się, że resztę postanowień noworocznych spełniam bez zarzutu. Dzisiaj pokażę Wam prace, które robiłam już kawał czasu temu i dawno są już zdobią pomieszczenia nowych właścicieli.



Lusterko dla fanki koni, które pojechało do Francji zdobić tamtejsze mury



Pojemnik na długopisy-do dzisiaj zdobi biurko mojej przyjaciółki


Chyba muszę powrócić do zdobienia lusterek, bo kiedyś ładnie mi wychodziły. Niestety ostatnie, które wykonałam, było bardzo nieudane. Może pokażę je kiedyś by przestrzec Was przed nakładaniem preparatów trochę twardszym pędzlem, niż zwykle mam to w zwyczaju.  




Chciałam jeszcze serdecznie podziękować za kolejne wyróżnienie, które otrzymałam od Karoliny i zapraszam pięknie do oglądania prac tej zdolnej kobietki Klik

Pozdrawiam Was ciepło!




8 komentarzy:

  1. Śliczne prace! Bardzo podobają mi się wszystkie Twoje buteleczki/słoiczki okręcone sznurkiem, nabierają dzięki niemu charakteru. :) PS: Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh jak ja to znam! Chcę coś zrobić ( w pracy ogarnia mnie największa ochota na koraliki), a jak wracam do domu to albo coś muszę innego zrobić albo nie mam materiałów odpowiednich :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie jestem sama-teraz będzie mi raźniej. Mam koło domu dwa sklepy z elementami jak i sklep plastyczny, w którym kupię wszystko jednak patrząc realistycznie za tę kwotę, którą tam bym wydała (porównując z cenami internetowymi) stracę połowę, bo marża jaką narzucają zabija. >:

      Usuń
    2. Niestety ale to prawda, często gęsto bardziej się opłaca zamawiać wszystko przez internet. Akurat w mojej miejscowości nie ma zbyt wielkiego wyboru materiałów, także takie zakupy są również dyktowane koniecznością. :)

      Usuń
    3. Dzisiaj jednak już nie dałam rady i poszłam kupić kilka potrzebnych mi rzeczy...:P

      Usuń
  3. :D czekamy na efekty w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pojemnik na długopisy cudo. Ten sznureczek wygląda świetnie, nadaje charakteru :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Pojemnik na długopisy pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń