wtorek, 17 grudnia 2013

Same przyjemności.

Znów dawno mnie tutaj nie było. Mam mały zastój ze względu na pracę i przymusowe nadgodziny. Dzisiaj udało mi się zagospodarować troszkę czasu na moje tworzenie. Zabrałam się za butelkę w moje ulubione różane serwetki. Są one w nieco innej odsłonie niż zwykle, bo postanowiłam je trochę "postarzyć" jednak efekt nie do końca mnie zadowala. No i te zdjęcia nieodzwierciedlające rzeczywistej kolorystyki. Zmęczenie przyćmiewa chyba moją wenę. Mam też jedną niedokończoną bombkę, którą mam nadzieję, uda mi się dopracować zanim udam się na czwartą nockę do pracy.






Chciałam jeszcze pochwalić się kilkoma rzeczami. Zacznę od tego, że wygrałam Candy u hand-megi! Z niecierpliwością czekam na paczkę i zapraszam Was na jej bloga-warto zajrzeć




Poza tym muszę koniecznie pokazać Wam jakie cuda otrzymałam na wymiankę od zdolnej Asi
Na jej bloga również serdecznie zapraszam:



Serdecznie dziękuję za każde odwiedziny-z dnia na dzień jest Was coraz więcej,
bardzo mnie to cieszy.:)


7 komentarzy:

  1. świetne jest to wszystko :}}
    http://gusiatrzyzywioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowa bransoletka - prawdziwe śliczności, wygląda jak zrobiona z cukierków. :) Gratuluję candy! Mam małe pytanie odnośnie swoje pudełka. Pomalowałam i polakierowałam je nie tylko z zewnątrz lecz także wewnętrzne krawędzie. Na dotyk są suche, niestety po zamknięciu pudełka "łapią" i trzeba użyć troszkę siły by otworzyć wieczko. Masz na to jakiś sposób poza cierpliwym wietrzeniem środka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może położyłaś zbyt grubą warstwę lakieru? Polecam nieco "przypiłować" papierem ściernym? Nie miałam nigdy takiego problemu, ale wydaje mi się, że to powinno chociaż trochę zniwelować problem. :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba Twoja butla ;) lubię taki styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię motyw róż w decoupage :) można powiedzieć, że jestem otoczona decoupagowymi różami :) Paczuszka już wysłana, w tym tygodniu powinna dojść.

    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczekuję w takim razie pukania do drzwi.:) Róże zawsze ładnie się prezentują.

      Usuń
  5. Gratuluję candy :)
    A buteleczka wygląda bardzo ładnie!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń