środa, 22 stycznia 2014

Etno wzory.

Dzisiaj szkatułka, która czeka od jakiegoś czasu na Sarę. Zrobione dawno jednak nie miałam okazji jeszcze się nim pochwalić. Mam nadzieję, że w niedługim czasie zacznę pracować nad zmiana oprawy graficznej bloga, bo nie mogę już na niego patrzeć. Wtedy na pewno chętniej będę tutaj pisać. Ostatnio wolę przeglądać Wasze cudowne prace niż samej pokazywać co zrobiłam. Choć kilka prac mam już połowie drogi tutaj.;) Mam nadzieję, że zamówię też cudeńka do wyrobu biżuterii i będę męczyć Was na zmianę.



Serdecznie witam nowych obserwatorów!
Bardzo mi miło, że jest Was coraz więcej.

10 komentarzy:

  1. Przepiękna ! Bardzo podoba mi się jej kolorystyka !
    A jakie są wymiary tej szkatułki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna szkatułka :) bardzo lubię ludowe wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co chwilę coś zmieniam w wyglądzie mojego bloga i nadal nie mogę z nim dojść do ładu. Zawsze coś jest nie tak jakbym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo... Chciałabym żeby był przede wszystkim przejrzysty, choć przy takiej ilości potrzebnych gadżetów nie ma szans. I koło się zamyka.:P

      Usuń
  4. Śliczne pudełko. :) Białe szkatułki mają jednak w sobie "to coś".

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludowe wzory to jest coś :) Piękne rzeczy tworzysz, chętnie pozostanę żeby Cię podglądać :) Pozdrawiam :)
    http://sunflower-w-wolnej-chwili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj:) Uwielbiam wszystko na ludowo, dlatego zostałaś nominowana do Liebster Blog Award przez http://malutkie-marzenia.blogspot.com/
    Zapraszam do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna szkatułka, zresztą wszystkie Twoje pudełeczka są cudowne. Zauroczyła mnie jeszcze taka z motylem, którą zrobiłaś pod koniec listopada....

    OdpowiedzUsuń