poniedziałek, 25 listopada 2013

Pytania i odpowiedzi.

Dzisiaj bez drobiazgów wykonanych przeze mnie, w zamian za to chciałam powiedzieć o wyróżnieniu, które dostałam od Ewy w ramach "Liebster award", które ma na celu promowanie blogów z małą oglądalnością. Zasady są proste-po wyróżnieniu przez innego blogera należy odpowiedzieć na jedenaście pytań, następnie wyróżnić blogi o małej oglądalności (nie można wyróżnić blogera, który wyróżnił nas) i zadać pytania, na które mają odpowiedzieć oraz poinformować o wyróżnieniu u siebie. Może i jest to łańcuszek, aczkolwiek skutecznie reklamuje inne blogi, więc dlaczego nie skorzystać.

Chciałam jeszcze z tego miejsca serdecznie podziękować Ewie, na której bloga bardzo Was zapraszam
  Klik
Robi niesamowicie smakowite zawieszki jak i inne biżuteryjne cudeńka-co trzeba zobaczyć, bo jest na prawdę uzdolniona!


Tak więc jak zasady nakazują odpowiadam na pytania Ewy.

1. Czego chciałabyś się nauczyć?
Odp.:Przede wszystkim chciałabym dojść do perfekcji w tym co robię, a poza tym jazda na nartach-tak, tego bardzo chciałabym się nauczyć.

2. Ulubiony kolor?
Odp.:Czerwień w każdym odcieniu.:)

3. Co poprawia Ci humor?
Odp.:Kawa zaparzona przez mojego męża-zdecydowanie!

4. Co najbardziej lubisz w świętach Bożego Narodzenia?
Odp.: Nie przepadam za świętami, jakie by one nie były. Chociaż jedzenie, które pojawia się na stole bardzo poprawia mi humor.:)

5. Gdzie chciałabyś pojechać?
 Odp.:Norwegia-chciałabym przejechać ją pociągiem aż do koła podbiegunowego.

6. Co daje Ci Twoja pasja?
Odp.:Moja pasja jest sposobem na wyciszenie się, odreagowanie i ćwiczenie cierpliwości. Myślę, że realizuję się dzięki niej jako "artysta".

7. Jakiej muzyki lubisz słuchać?
Odp.:Muzyka? Słucham tylko dobrej.:) Począwszy od rocka, przez reggae, metal, punk aż po dobrą elektronikę.

8. Bez czego nie możesz sobie wyobrazić życia? 
Odp.: Bez mojej króliczki.

9. Jak i kiedy zaczęła się Twoja przygoda z rękodziełem?
Odp.:Wszystko zaczęło się kiedy wstąpiłam do ZHP, moja drużynowa zaraziła mnie indiańskim rękodziełem, a później już wszystko samo przychodziło.

10. Co lubisz robić w wolnym czasie poza rękodziełem?
Odp.: Robić zdjęcia-to na pewno, chociaż jeszcze kilka innych rzeczy na pewno by się znalazło.:)

11. Lubisz zimę?
Odp.: Lubię-przez okno jeżeli nie muszę nigdzie wychodzić lub w górach.:)



A teraz najlepsze w całej zabawie-wyróżnienie. Bardzo serdecznie Was zapraszam do obejrzenia blogów tych zdolnych Pań sama często tam zaglądam i jestem pełna podziwu. Oto i one:









Oto pytania dla Was:

1. Co jest Twoją największą pasją?

2. Kto lub co Cię inspiruje?

3. Od czego zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?

4. Czy są jakieś techniki rękodzieła, których chciałabyś się nauczyć? Jeśli tak, to jakie i dlaczego?

5. Z jakiej swojej pracy jesteś najbardziej zadowolona?

6. W jaki sposób promujesz swojego bloga? 

7. Co uważasz na temat Liebster award? Myślisz, że jest to dobry sposób na promocję? 

8. Ulubione danie?

9. Co najbardziej cenisz w ludziach?

10. Kawa czy herbata?

11. Chętnie oglądasz i komentujesz inne blogi?



Uf, udało się. Nie jest tak łatwo ułożyć jedenaście pytań.:)



3 komentarze:

  1. Dziękuję za odpowiedzi na moje pytania- miło dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej :). W wolnej chwili zajrzę na nominowane przez Ciebie blogi, jestem bardzo ciekawa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wyróżnienie! Jednocześnie bardzo się zdziwiłam i ucieszyłam, że wytypowałaś mojego bloga :) W moim kolejnym poście na nie odpowiem.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń