czwartek, 21 listopada 2013

Powtórka z rozrywki.

Dzisiaj powtórka z rozrywki, kolejne dwie bransoletki damskie, z rzemieni skórzanych łączone z elementami posrebrzanymi. Chyba, będę musiała zrobić większe zamówienie na produkty do wyrobu tych cudeniek, bo coraz więcej chętnych, a pomysłów w głowie do realizacji mam jeszcze więcej! Ponadto chciałam jeszcze podziękować za każde wejście na mojego bloga, każdy komentarz, który zostawiacie pod postami i mam nadzieję, że oglądanie moich prac wywiera na Was pozytywne emocje.:)









5 komentarzy:

  1. Kochana staje w kolejce po te cuda powiedz tylko po ile bo czatuje na nie od dawna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pierwsza 15 zł-lecz jest już sprzedana. Mogę zrobić dla Ciebie taką samą po weekendzie. A ta druga za 10 zł. Bardzo mi miło, na pewno będzie tutaj jeszcze wiele nowości.:)

      Usuń
  2. Dziękuję za odwiedzinki i dodanie mojego bloga do obserwowanych :) Bardzo mi miło. Pierwsza bransoletka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka z płatkiem śniegowym śliczna:) zapraszam do siebie w odwiedziny http://things-by-ardilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń